Thursday 14 October 2010

Best eVa ..lawatn ke koLam Air PanAs

hye bloggers n readers..i'm glad 2 share my great moment wit the others..*cheh,speaking plak*
hehe..arini an..an..an..
waktu agama..ckg tq.saudat called me 2 go to the library..
so, i go,then,she said..
'do u want to go to the kolam air panas*cheh,haha*..
nak..nak..nak..serius..^kanak2 ribena,hehe^
pastu ckg ckp..pergi cari 4 org kwn laen..yeah//
kbtln geng ulv der 4 org..tapi ckg nk skang..khira x dtg..!!huh,terpakse ganti ngan hikmah.
whateva la..hikmah pon hikmah la..although she was not my bff,but she still my classmate..
muah..<3 lup u all..so??
prepare la..alah,x smpt kot nk bncg..ckg kabo last minit..2 dpt pi pon sb bdaq kls 
INTAN der tarik diri..klu x mrase la.
i'm reaally glad teacher know my name..
(popular kot,haha,lolok je)
sekurangnyer..ckg tanye ak dlu.andai kte la ckg pggl org lain dlu..kn melepas namanye..


Thanks For Reading

No comments: