Sunday, 30 January 2011

Ain..!watch out your mouth..!!

Assalamualaikum sume..
Hurmm..tajuk ni nampx ganas kan..?
Kan..kan..kan..
Ganas lah jugk..
Ni kecah pagi tadi..
nI Dialognye
Farah :Saya secara rasminye letak jawatan jadi k.keceriaan.Ada sape2 nk bg cdgn k.k yang baru.
Idayu : Saya cadangkan Nadhrah
Nadhrah :eh..x amboh3..!bagi  dayu la..kan taun lps dia dah jadi k.k
Tiba-tiba..Si Ain Syafiza menyampuk
Ain :Ah, dia jadi k.k[rujuk kpd idayu]pon bukannye kelas ceria
Direct kabo..!
Biasenye arhh..ak dop ar kecah mnew,.
Tapi kali ni mmg aku terasa gilerr.
Dia seolah-olah tak menghargai aku..
You know what..salah satu pengorbanan aku ialah
1.Membeli dan membawa batang penyapu ke sekolah..klu korg malu + segan orp..!!
Rezakk giler aku..
DOH yer taun lepas galok-galok gitu..ade aku ngacau mg..!
Dop kan..?
Huh..dah setahun aku cube bersabar ngan si Cerdik pandai Ain nie..
Nasihat aku :Nak gurau biar bertempat la Ain Syafiza.
Kadangkala,ape yg kiter bergurau,org terase hati..
Beware of your mouth..!!
Sincerently from Miss Dayu :)






Thanks For Reading

No comments: