Friday 28 January 2011

Gotong-Royong ~

Hai guys..
Harini banyak cerita sket..
Ada boloxx,sedih,klakar,serba salah
Macam-macam lorh
First of all..
Aku nak mengadu pasal makanan free nih..
For your infomation
Mee tu keras
i think i suppose tu {bersyukur}
Tapi balik je rumah,trus aku sakit perut..
argh..!ni yang tak best ni
La waktu makan tadi,si Syazwan ckp mee tu cam cacing ..
Geli den mau makan ..!!
Second,pagi tadi ade problem sket
Abot Nad + Farah
Aku pom ta tau la nok wt bende ke ape..
sume nye berlaku secara drastik..!!
Yang pastu aku rase serba salah lorh..
N..aku nk kabo 
KEPADA SESIAPA YANG TA MARI PAGI TADI
Farah Sofea letak jawatan
[i x tau la rasmi or not]
and i ta tau la nk rse happy ke sedih..
Biase l;ah..aku kan manusia yang tak berperasaan..~
tu lah kesnye..i don know what to do
Third..
Pagi tadi mmg penaT la kemas itu dan ini..
Tapi x brape nmpx pom perubahan
ehem3..di ulang dan dibaiki
Tak de Perubahan Pom..!!
Yang paling aku sakit hati ialah Langsir a.k.a Langsuir
Terjolor kt bawah..nmpk kelas cam bawah gua
Aku dah try nk wat ade bentuk..tapi tak jadi..!!
Huh..malas lah nk tulis mende2 lagi..
!!K.bye..!!

Thanks For Reading

No comments: