Saturday 29 January 2011

Malam yang indah

Hai..and hai..and hai sekali lagi..
Bagi yang muslim,Assalamualaikum..
Malam ni tergerak hati la pulak nk update blog..
Rajin semacam..den ade cerita ni..
Waktu petang tadi kan,ade lah sales girl dating rumah..
Jual bende yg macam netbook,tapi khas untuk belajar..kiranya sume bank soalan ada
Lah kat situ..hargenye..?mule RM 1800..diskaun jadi RM1400
Aku seperti biase-no internet,no minat
Mak aku pulak cam menunjukkn tanda-tanda nk beli..
Tapi ayah aku pulak tak setuju..aku oke jerp..!
Hohoho..last-last..[aku pom ta tau la keputusannye ape..
Pada malam harinya lah pulak..
Dapat berita terkini..!!
Sivik kene cari gmbr pasal tolong menolong..ceh,tu lah pasal dapat update kejap nie..huhuhu
Hurmm..k la..ntt kerja ta jalan pulak..k bye


Thanks For Reading

1 comment:

AmyZana said...

homework bertimbun ya ? same laa kita... 1_1