Tuesday 22 February 2011

Aku jela yang ta cerdik an..

__________**Sticky entry**________
Hallo3 semua..sory lah yer..so long tak update blog..
Maklumlah,internet kene tahan oleh daddy~so..just tulis n save kan dekat pendrive..beberapa hari kemudian baru lah boleh publish~~..
Harini bermula dengan 50/50 happy and sedih..Waktu nak balik tak berapa gembira..nama glamournya ialah *sedih*
THE CONVERSATION THAT MAKE MY HEART CRY
**Awak tido pukul bpew kt rumah
^_^ Pukul 9.00
**Owh,awak tidur pukul 9.00mlm?cepatnye.!biasenye org yg rajin blaja biase tido kul 11 ke 10..
~~Memang lah,dia tak tengok tv,internet
**Aku pun tak tengok tv gok.Parle die bijop.Sekali cakap terus save.Aku ni balik rumah je terus tak ingat.
**:^_^ ni tak suka mengumpat tau..patutlah ilmu berkat
T_T =Dah Aku ni tengok tv,bukak tenet,bodoh ar gitu..doh aku ni lambat proses data math n arab ke  dop cerdik ar tuh..So,maknenye aku dop cerdik ar nieh..sedih ngoh..
$_$:Bukan gitu maksud *** …
Then,T_T terus blah dri situ
p/s :Baca dialog mengikut symbol di tepi eh..!!
“Apa perasaan korunk [ org yg tengah baca ni la ]bila orang yg boleh dianggap pesaing/musuh/mmg benci gilerr..kengkawan korg sibok ngan puji ni,puji tuh..korunk yg ddk sblh ckp sorg2 n ta dilayan..Tanye soalan sekor je..cakap sorang-sorang~[tak dilayan]..”
paham soalan ni??
Siap puji tinggi melangit nie..oke fine..dia lah je yang cerdik..dia jelah yg pandai,die jela yg boley dapat no 1..bende ni dituju kpd org yg bersimbol ni ^_^….
Kita T_T jela yg ta cerdik,tidur lewat,lambat proses data,suka ber-blogger,suka mengumpat..n bla..bla..bla…
Setiap perkataan ** begitu menghiris hati..honestly,mula-mula dpt lah tahan,tp makin lama duduk dekat perbincangan hiris hati =@_@ tuh.Hati aku dah panas.Sikit je lagi kolam air mata nak tumpah.Mujur ak dah matured sket..bole la tahan bnde2 giniey nieh..
Aku sakit hati ngan sorg jer..tapi semua kene..haha..(padan muka :P )ketawa jahat…
Azam selepas kejadian tuh..:Hoho..
Aku meng-istiharkan yang aku akan mengurangkan sesi mengumpat dan sesi bercakap.Aku akan duduk sekor kt situh..klu ta penting..aku tak bersuara bia org tuh jadi cam tunggul kayu.Dan aku tak akan ber-happy2 go lucky cam dulu sampai aku kalahkan budaq ^_^..!!Kalau sampai kiamat aku tak dapat kalahkan die..sampai tuh lah aku tak kan ber-happy g0-lucky ni.Aku nak buktikan aku tak bodoh.Aku tak kan hanya dapat no 2 je..aku bole dapat no 1..aku boleh kalahkan ^_^ …Aku nak semua org percaya akan kebolehan aku..nampx nye aku kene jadi cam darjah 6 haritu la..~
********************************Muktamad********************************

Tengok lah wahai ** ,I’ll do the best..
^_^ is still my enemy in learning and in all aspect.I wanna be number 1..
Hate still hate,
Love still love,
Hate ^_^,
Love **..


Thanks For Reading

2 comments:

pika pikah said...

im blogwalking. senang2 visit la my blog. banyak sembang2 psl macam2. mostly psl mutiara hati utk prmpuan, n how I whine about my job as an English teacher lol. ;)

here is the link: http://pikapikah.blogspot.com/

Idayu Harun said...

oke..walking to your blog too..thanks for visiting