Tuesday 1 February 2011

I Hate This Situation

Hye2..and hello..!and Assalamualaikum to all muslim’s readers..
Tajuk atas ni nmpx ganas ke..?Relax bro n sis..tu just nak klimaks je..
Hmm..ni tajuk2 sampingannye..
I’m Lonely When I’m in Secondary..
Berkaitan tajuk ni..hmm..entah lah..Hidup disekolah rendah nie tidak sewarna warni di sklh rendah..why??dunno de answer..
Mungkin coz tak da kawan sejati kot..seriusly n truly..!Mmg aku ada ramai kawan baik tapi kawan baik tak semestinya kawan sejati..ta paham ke..?
Ibarat gini ar..para nabi tak semestinya rasul..samelah jugk..para kawan baik tak semestinya kawan sejati..god it..?
Ex my kawan baik:khee,nad,rahimah,fateha,sara,batrisya
Kawan sejati:Non~coz kwn sejati hanya satu..sapekah die..?
k..k..next..!
I don care what people said..!
Humm..mengupas tajuk nie..
Actually..mmg ramai sbnrnye buat pakatan mengutuk aku secara belakang..n sometimes kawan baik aku pon mengutuk aku kt blkg..my answer..?whateva..!
My hope just :Kalau nk ngutuk..ckp la dpn2..!mmg la aku terasa..tapi kalau korg ckp blakang..aku lagi terasa..
Ex :Nad,awk ingt sy x tau kea wk ngate sy ni kuat merajuk.
My ans :So..?i don care..lantaklah nk merajuk pon..cewah..see..!contohilah nad..
 Bagi den,..ckp tros trg cam awk nad tu better than mengumpat kt blkg..
Ex :Khee,awk ingt sy x tau ke ckp tgn sy cam penyu..?
My ans:Bia2 lah erh..kejadian Allah…
Mengupas pasal merajuk ni..hurmm.meh la..nk buat teknik imbas kembali
2 tahun lalu*Aku adalah gadis lasak,berjiwa kental,ta kesah org nk mengate pon
Kini:Aku mnjdi lebih sensitive,mudah terasa,penakut..bahkan ngan jarum pon terketar
Sebab..?tulah yg aku ta tau..semulajadi lorh..!!!!
Tapi seriously lah..kalau tak suka cakap tak suka..kalau benci tanda sayang..!haha..loloqq je..galop teyk..!muahaha~
Post ni
ta da kene mengena dengan hidup dan mati..
              Cuma luahan hati

Geram teyk aku..org ta habes2 ngumpat aku..korg pikir aku ta de spy ke..?ekeleh,aku siap ada spyware lagi..loloqq jer..muahaha~


Thanks For Reading

1 comment:

Anonymous said...

xpandai nak gune chatbox tu..komen jela ye..huhuu