Tuesday, 15 February 2011

Bangge lak rsew..hahaha

Hallo3..~
Amacam..??Harini[selepas 1hari kesakitan gigi]
Hidung ku menjadi kembang semacam jerp..kahkahkahk…
The reason..??
Perluke tahu,,>>??tahu jer lah orp..~
Semalam,adik lelaki aku yang nakal bin degil kena marah.
Aku bertindak selaku si batu api..yang cemerlang ngat..!
Dia kena marah coz malas nak buat keraj sekolah.So,aku amik langkah berjaga-jaga
Dengan buat kerja sekolah jugak lah..
Tup..tap..tup..tap
Mak aku puji aku RAJIN
HAHAHAHAAHA..
Bende lagi,tulah kes aku kembang hidung semacam..ta baik-baik lagi kes kembang hidung ni..!!
Then,aku bertindak sbg anak mithali pulak…
Pergi ke dapur pukul 12.30 pagi untuk membasuh pinggan mangkuk..
Rajin ta??
Ikhlas ta..?
Ikhlas lah..tu tindakan reflect jer..ta tau guaner bley jadi rajin..!!haha~
~Anyway~Wish rancangan Ke KOTA KINABALU tu jadi
Coz>>aku risau tak habis2 waktu pikir pasal hal tu..
See u on the next entry..!!

 

Thanks For Reading

No comments: