Thursday, 3 February 2011

Sedih tahap gaban

Selamat Tahun Baru  Cina saya ucapkan..Bila dah start cuti ni kan,macam2 citer ade..tapi tahun ni kan,cerita cina yang disiarkan sangat menyentuh hati.Aku tak habis-habis menangis je tengok cerita cina..
Ip Man :Ni pasal peperangan di China melibatkan jepun kali..huh..sedih orp.Pengajaran-peperangan tidak membawa kea rah harmoni.
Rob-B-Hood :Citer ni pulak,walaupon aku dah pernah tengok banyak kali..Keaslian kesedihan tetap sama..Kesian betul baby tu..mcm mane lah org zaman sekarang suka buang bayi ni..??Pengajaran –jangan suka buang bayi sb bayi pon ade perasaan.
CJ7 :Ni pun sedih jugak,pengajaran dalam cerita ni ialah jangan melawan cakap ibubapa..dan Apa yang kita cakap adalah doa.

Memang malam semalam kerja aku nanges je ,.mak aku kata “Asal over acting nie”
Hahahah..mudah sangat tersentuh..~
K la..malas lah pulak nak tulis panjang2..silap2,x de spew pon bace..huu..
Assalamualaikum..!!


Thanks For Reading

No comments: