Sunday, 13 February 2011

What..!Aku nak nanges

Hai semua..sedih bin malang bagi seorang insane bernama idayu ni pada hari ini.
Ceritanya begini~~sob..sob..
Aku cerits lah kat mama pasal cikgu norhayati said cakap,kalau pakai spekmata selalu buka..power mata cepat naik..
Aku dah risau ni..!power aku koho cepat naik..
Then,my beloved mummy say..
Mama:pasni pergi sekolah,pakai je spekmata tuh..tak payah bukak2..!!
What..!its mean..esok aku dah kene pakai spekmata dari pagi..
Sedih ngoh ..!rasew rugi gok kabo..tapi kalau tak kabo..rugi gok..!!
Turun harga saham aku!!
In otherwise case..:aku rasa ragu-ragu dengan lawatan ke Kota Kinabalu.aku takut aku dah bayar tapi tengok2 guru besar tidak mengesahkannya..tu lah yg mengrisaukannya..
Then..~blurr..campur sket rungutan..
Math banyak betul kerja!!
Me{sabar2,practice makes perfect}
!!!arghh..dah lah..nak buat nota sains..!!


Thanks For Reading

No comments: