Monday 21 March 2011

Berdebar lorh




20/3/2011 :9.02 pm
Hai semua..!Sihat..??
Hmm,cuaca sekarang tak menentu,mesti ramai yang batuk2 and selesema kan..?
Well,saya warga prihatin..ngee~kehkehkeh..
Ehm3..!!professional sket..hehe'
Hari ni kan..huh
bangun pagi je terus berdebar jantung.
Biasanya dupp..dappp..dupp..dapp
tapi pagi ni Dapppp...dappp..dappp [dalam kadar yg laju!]
Nak tau sebab apa..??hehe
Sebab pagi ni kne jadi promoter lah..!!x tau lagi ka..!xd..
Biasalah..!saya ni jenis darah gemuruh...
Datang sekolah je..terus cari Rahimah!!yela..dia yg in-charge dgn sy hari ni..
Di perhimpunan...7.30 pagi
Idayu :Rahimah!mana cikgu saudat or salina ni..wat debor aku jela..
Rahimah :Relak la..tengah cari lah ni..nmpknye ckg blom dtg lah..
Idayu :Jom tunggu kat barisan jela..takutlah aku duduk sini lama2..tuh hah,
pengetua dah nk datang tuh..!
Rahimah :Yela!Tapi kejap lagi kita cari ckg..
ON THE WAY CARI CKG..
Nadhrah :Wei,aku gi dulu lah..biar aku pi chek..!
Idayu :Oke2 ..cepat2..!
Nadhrah :Wei,ckg saudat n salina blom dtg lagi lah..
rAHIMAH :eH,Hujan lah..!
Idayu :Amin!selamat aku harini..hahaha..!!

ON THE WAY KE KELAS ...
Idayu :Wei,na tuka baju ke..pasni pj an..!
...................K.I.V......................
malas lah nk tulis panjang2 dialog ni..hallo2!!ni diary
bukannya tmpt berlatih wawancara
Petang tu,bolox kali..sorg nk beli roti penyek..sorg nk jmpe ckg..
sorg nk pegi ko intan..mcm2..!
Last2:Mule2 pegi jumpe ckg..pastu amik beg n singgah ko intan
then,pegi call mak ayah pastu beli roti penyek!!haha.just nama gelaran lah
Singgah kat Mat Salai..habislah jugak anggaran RM 3 sorg..
DINI belanja saya Aice Blended Cuppicino..thank you verymuch...!!
Really terhutang budi coz wkt tu air saya habis..!
 Balik tu terkam tv smbl makan..pastu solat..!erk..
bukan ke patutnye solat dlu..apalah..!ceh..
Alamak..!homework banyak..!
Hikmah nye buku aktiviti lom siap lagi..!hurry..!
Babai.!
wasalam
...............................see you when i see you...............................







Thanks For Reading

No comments: