Sunday 11 March 2001

Gigi Putih Berseri

Hai para pembaca semua..
Terima kasih kerana sudi melawat..
Memandang saya peminat setia bab menjaga kecantikan and so on ni..Meh la saya kongsikan ciket
apa yang telah saya tau ni..
Ni saya tau daripada majalah Rapi
Kalau kita senyum...perlulah disertai dengan gigi yang putih berseri..

Cara-caranya


  • Cuci gigi anda menggunakan garam seminggu sekali{ saya ada juga dengar cerita guna ARANG pon boleh memutihkan gigi }
  • Mencuci gigi menggunakan limau nipis [dibelah dan disental pada gigi] / daun saderi-membantu memutihkan gigi dan menjadikan gigi lebih sihat.
  • Berkumur dengan larutan air suam bersama satu sudu kecil madu dua kali sehari -mengatasi masalah mulut berbau.
  • Berkumur dengan larutan air mawar bersama dua sudu kecil pati limau-meredakan masalah bengkak gusi.
Ni saja lah yang saya tau..Kalau korunk rajin..korg cuba lah..Saya bru try yg guna Arang tu..




Thanks For Reading

No comments: