Tuesday, 12 April 2011

Oke Fine..!Kalah lagi

Hallo2..apa khabar..Assalamualaikum..
Erk..terus ke story nye yer...
Nampaknya nasib tetap tidak menyebelahi Aizek..
Whateva..~
Untuk ke-dua bagi aku,kalah di sekolah sains and sekolah sains buad sekolah aku tak dapat masuk peringkat seterusnya sama sebiji seakan dan setepatnya seperti tahun lepas..
Kalah di tempat sama and kalah ngan sekolah yang sama..Seperti biasa..imtiyaz menang..wohoa..
Tahniah2..berkat doa-doa dorung..
Salah satu benda yang aku respek gilerr ngan budop imtiyaz ialah waktu azan asar je dorung terus pergi ke surau..ehem2..!kitorg gi surau gok..tapi lewat sket daripada tuh..
Pastu orp..sebelum lawan tu orp..dorg baca doa..bila dapat mata,dorg pon doa gok..
Mungkin sebab tu kot dorg menang….wawahwah..!
Aizek..?erm entahlah..no komen [biase la,muka orang kalah,hihihi]
X pe2..cuba lagi tahun depan..!good luck for us..for the next year…
Anyway..mlm orp..ade ‘budop tuh’yer ‘*****’  ‘kitorg’
Wah2..banger lop rsew..hayai..
Benda gok aku merapu merepek yang bukak2 ni..dush..
Kruiiik..alamak,tulang temulang aku dah berbunyi-bunyi menandakan ia perlukan rehat..
Dahl ah..nak bobom a.k.a tidor wlpon bru kul 8.45 mlm..
Kerja sekolah..?erk..kacau jela
Buad esok lah..pandai2 lah cover orp..hihihi
Bye

p/s :kiterg bukan kalah teruk pon..tapi agak terok..menang lawan SM TEKNIK DUNGUN..tepuk3..cepat tepuk tangan sama2...hihi..tapi kalah ngan SM SAINS DUNGUN AND IMTIYAS DUNGUN..bangger x..?bangger lah..hihihi..
……………………..see you when I see you………………………..



Thanks For Reading

No comments: