Saturday, 28 May 2011

Bye Mid Year Test *hate you*



Hai guys.Kali ni tak bersemangat nak cerita.Baik tak payah cerita an..?
Straight to the point je la..
Aku tak puas hati sungguh dengan result aku.Memang aku kena struggle lah ni.
Mid year ni aku malas tahap ciban.Tapi aku baca buku.Prob is apa benda yang aku jawab dalam pekse tidak menghasilkan A.kalau setakat 2 tak pe la.Ni dah hamper 4 subjek terkubur..
Benci!!!Mungkin niat dalam hati aku malas jadik benda2 pon yang aku baca tak terlekat lama.Aku rasa pekse kali ni sedang2.Aku..aku…aku boleh jawab tapi benda yg aku jawab salah..!hohoho.
Anyway :Khee,sorry hari tu terEMO sebentar.

Thanks For Reading

No comments: