Saturday 28 May 2011

Saya Jakun! Gomo Klate Gomo


Holla..!Apa khabar dong..??Baik-baik aja kan..!
Haish,termasuk bahasa Indonesia la pulak.Kalau salah jangan marah.Saya budak baru belajar.
Hah korung,harini aku nak kongsi sket pengalaman.Kepada sesiapa yang dah ada pengalaman ni.
Shhhhh….senyap saja yew.Hehehe..saya budak JAKUN!!
Malam ni ada la perlawanan di antara Kelantan VS Pahang yang berlangsung di Stadium Muhammad ke 4.Kebetulan aku menyinggah dekat rumah sedara dekat KOTA BHARU.*lah join sekali tengok memandangkan kiterg dapat tiket free!!haha XD.
On the way nak masuk ni..Aku pegang botol air coca cola.Mana lah budak jakun cam aku tahu botol air tak ley bawak masuk Stadium.Aku dengan slamber je pegang.Pastu kena marah dengan guard tu!Tuii.Guard tu menakutkan sungguh la.
Waktu aku dah masuk stadium kira-kira pukul 7.40.Stadium dah nak hampir penuh.Padahal kiterg dah datang awal ni.Game start pukul 8.40.

*waktu mereka tengah warm up*
Wohoa..!!Memang sesak dekat stadium waktu tu.Sebelum entry ni terlebih panjang.Meh aku cerita kan detik2 cemas.
  • Gol kelantan yang pertama!
Waktu ni bergema stadium.Semua orang berdiri dan menyebut perkataan GOLL!!aku pon sama lah.Pelik sebentar.
  • Sepakan penalti yang tidak dpt disempurnakan oleh *tuut*
Dah ada manusia merungut.Sabar2
  • Gol kelantan yang tidak diambil kira
Kali ni memang ada dah naik angin.Most of them..But just cool.Waktu ni aku dah tak tahan duduk lama2.

Rungutan ::
Pak cik yang duduk depan aku tu sepanjang perlawanan dah hisap 4 batang rokok.Lah tepi dia ada anak kecil.Kesian budak tu.Aku pon patut dikesiankan.Pergh..bucuk asap rokok tu..!!
   
Thanks For Reading

No comments: