Friday, 10 June 2011

Tempat cantik tiada guna banyak sampah

Assalamualaikum
Oke,hari ini aku pergi lah Pantai Teluk Bidara.Tak kenal pantai tu?
Sila tanya kepada MR GOOGLE.oke
pergi sana wow.Marvellous.
Memang indah,tenang dan damai saja.Dengan pantai yang memutih tapi satu je slack nyer.
Di setiap wakaf memang lah ada sediakan tong sampah.
Masalahnya sampah bertaburan sebab dah penuh.
Nak salah kan majlis pembandaran?Ke nak salahkan pengunjung sebab penuhkan tong?
Aiyakk..Tengok laut dah tenang.tengok sampah,terbantut selera nak berkelah dekat wakaf tu.
Tengah elok2 nak keluarkan makanan,tengok sampah.
Harap majlis pembandaran lebih alert.
Bagi aku la,biarlah tempat tu wakaf di biasa-biasa je asalkan sedap mata memandang.Tengok sampah sedap ke...??
Pikir-pikirkan lah


Thanks For Reading

2 comments:

diana said...

mesti lalat pun banyak tu..
ish..tong sampah tak de ke kat situ??

Idayu said...

Ada tong sampah.Tapi dah penuh.
Lalat tak de tapi monyet berkeliaran kt situ :)