Friday, 29 July 2011

Buat - buat rajin ke apa ??

Cuti time dekat nak puasa ni lah aku jadi malas semacam. Semalam beria minta ibu beli kan buku math dan science .. kenkununnye nak buat. Memang aku buat. Tapi depan laptop. Hampeh ~
Sambil ber-blogwalking buat latihan. Cam gilacrazy je aku rasa..

Bahasa Arab lagi naya ! Banyak 's lah sangat kena buat.
Ustaz cakap ' salah satu kena buat balik table yang mengandungi 24 soalan tu sebanyak 20kali !

So what ! Aku pun malas lah nak buka buku arab. Aiseh man. Nak belek buku arab macam jauh panggang drpd api je.

Harap-harap bulan puasa ni tak banyak lah kena buat....
Thanks For Reading

No comments: