Sunday 17 July 2011

Esok nak tua and i really miss the past time

salam.
Umur makin hari makin meningkat. Esok aku dah nak tua.
And serius aku tak suka nak tua-tua ni. Makin tua makin aku jauh dari kenangan silam.
Dah dua tahun aku blah dari Gemas. Aku rindu dekat semua orang dekat sana even some people i feel jerk.
Tapi rindu je lah kot. Kalau dekat pesbuk tu. Kengkawan lama tegur. Aku tak tau nak balas benda.
Rasa cam kaku gitu. Chat tak sampai berjam-jam pon.
Tapi jauh di sudut hati aku. Aku rindu dekat sana. Walaupun kenangan best aku only when i'm in standard six.
Memang kenangan aku waktu standard 4 paling aku tak suka ingat. Waktu aku baru masuk sekolah. Still freshie.
Orang mengata sana sini sebab free hair. * suke hati lah *
Waktu tu yang baik tegur aku Sara. Hurm..pandang mata jew aku dah tau mana yang ikhlas mana yang talam dekat aku. Bila darjah 6 lah baru dapat sesuaikan diri.

Dan esok befday aku. Ceh,jadi befday girl lah ni. Ayah aku selamba je kire esok 18 Julai tapi tak ingat pon befday aku. Mak aku jew dalam family yang ingat. Tu pon mak aku asik ingat aku lahir 17 Julai.
Mak aku cakap sebab aku keluar lambat sehari.

Agaknya andai suatu hari nanti aku datang Gemas. Are they still remember me..? Memorize me ?
Or just lalu depan aku dan buat muka tak kenal sama ada sengaja atau tak.
Heh..ni entri cam sedih je..
Memang lah sedih ! Aku tak dapat nak jumpa my past oldies memories.
Sebenarnya banyak memories aku coz aku kan pindah randah. Macam-macam peseng kawan ada.
Sometimes,aku jadi takut nak berkawan. Yela..dah macam-macam kawan aku jumpa.

Aku rasa aku nak akhiri aku punya entri sedih ni..
shuuuuuhhh! Blah la kau sedih !


Thanks For Reading

No comments: