Monday 18 July 2011

I'm a birthday girl

Entri kali ini rasanya akan panjang ….
Firstly..a great thank to Farah Dini and my younger sister mak jenab dina for giving me present.

Ni la gambar yang adik aku lukis untuk aku. Honestly,aku terharu..hahaha. Walaupon agak huduss. Sebenarnya dia tak ingat pon befday aku ni. Lepas mak aku heboh baru dia terkial-kial buat kad. Nicely.
Dini bagi hadiah….jeng..jeng..jeng

Comel kan..? aku memang suka pakai kasut gini. Cuma tak berkesempatan nak beli. Thanks bangat ! Really cute…
LONG JOURNEY EVENING….
Mak ngan ayah aku pakat pergi MCD blake. Ni kisah dekat MCD lah ni.
Mak aku tetibe je jadi busybody kejap. Mak aku cakap la..Budak tu cam bibir lebam je. Hisap rokok ke.. ?
Aku pon toleh. Tapi aku tak nampak lah bibir dia tu. Aku tak pakai spectacles lah pulak an waktu tu. Tapi hansem jugak. ! haha.. Puji saja…
Then bila geng dia blah..dia lupa beg dia. Ayah aku nak buat khianat sket.
Ayah : Biarlah beg tu. Lama-lama dorg  ingat lah tu. (dengan senyuman kejap)
Tapi aku pulak potong line. Kebetulan rasa cam baik hati je dekat mamat hansem tu. Aku pon panggil.
Aku : Adik ! Adik ! Ni beg adik tertinggal.
Hahaha..aku jadi kakak sebentar. Hah !lupa nak puji yang dia tu ada tahi lalat pemanis..hehe
Okey..tutup cerita aku jadi budak baik….
Pastu singgah expo sebentar. Cis..banyak gilerr jam yang comey lotte dekat sana.
Tapi mak aku tak bagi beli ! Kena tunggu aku dapat 9A akhir taun ni. Barulah boleh beli jam bum equipment kesukaan aku tu.
Alang-alang tepi pantai tu singgah lah kat sana sambil makan jagung manis..

GAmbar candid dan di blurr kan separuh.
Pastu pergi tengok perlawanan bola. Dekat situ ada jugak orang main bola tampar. Huh..rindu nak main bola tampar tapi aku tak pro. Bila tak pro tu lah jadi malas nak main.
Yan waktu perlawanan bola tu. Ada 1 gol yang memang kaw kaw la. Bola baru start main. Tiba-tiba dia terus rembat ke pintu gold an masuk ! haha.
Tapi aku still adore tendakan Aidil Zafuan waktu lawan Taiwan. Dari jauh duussh terus masuk.
Oke lah. Aku stop here. Penat lah pulak rasanya menaip lama-lama ni.

Thanks For Reading

No comments: