Thursday, 28 July 2011

Sakit hati tengok kekalahan

Serius ! Kesian tengok Khairul Fahmi semalam. Banyak percubaan maut telah diselamatkan tapi pertahanan tu buat aku rasa menyampah nak tengok. Sampai 3 orang jaga Qiu Li ( rasanya ) tapi mamat tu boleh teruskan permainan gitu jerk. Yang bahagian tengah pulak asyik tak dapat bola dan tersalah bagi bola.

Aku memang mengamuk gilerr semalam ! Sampai sakit tekak
Tu malas nak komen banyak-banyak tuh. Tapi main utama ialah waktu kita kalah TERUK dekat Singapore hari itu. 5 - 3 BRO!!
Menyampah aku tengok Sharbinee tu.

Opss .. Mujur bagi Khairul Fahmi semalam jaga gol. Sharbinee pon terer jugak. ! Terer tengok bola masuk..
Ni bukan masalah ' oh ! dorang dah banyak berjasa kpd negara selama ini'.
Tapi setakat ni, aku masih lagi tak dapat tengok jasa Sharbinee kepada negara. Kalau kepada Trg memey banyak . Bukan nak mengutuk.. tapi sakit hati tengok ' orang tengok bola ' ..... Kalau dia bergerak jugak tak pe.

Huh ! Mengucap banyak-banyak Idayu. Sabar-sabar !
Kekalahan memberi kita semangat baru untuk bangkit...

Tapi hari itu kalah teruk tak bangkit-bangkit pon semalam. Mujur 1-1 je.
 Yang aku kesian tengok 90 RIBU orang datang nak bagi semangat. Orang tak beli tiket harga RM 50 untuk tengok orang kalah.. oke..
Dengan esoknya kerja .... Kenapalah kalah teruk sangat hari itu..

Dan ni pengakuan jujur aku eh.. aku menyampah tengok Muslim Ahmad, Mahali Jasuli dan Fakhri tu.
Sebenarnya aku tak pasti dorang jaga ke tidak. Muslim oke sikit sebab banyak juga selamatkan bola semalam. Fakhri hah toh! Kad merah sebiji.. baru masuk tu.

Baik aku stop membebel melepaskan amarah sekarang. Kita ada 4 tahun lagi untuk menunggu. Harap Safee Sali tak pencen lagi.

Kejap lagi nak pergi Cinema tengok Harry potter tuu.. Zazzzz

Thanks For Reading

4 comments:

ZouL said...

hehe.jangan la marah2 sangat..rezeki Malaysia tak ada la namanya tuh.mungkin diorang dah cuba sehabis baik.tapi suratan takdir dah mcm tu kan..

Idayu Harun said...

Benda dah lepas kan ...
nothing can change it

Hunnym Syot 美智子 said...

huhu. tak baek kutuk sharbinee taw.
cube idayu maen. boley? he try his best. tak perlu marah2..
yang penting : safee hebat!

http://irsyanim.blogspot.com/2011/07/selamat-berpuasa.html

Idayu Harun said...

bukan kutuk .. tapi sakit hati tengok

haha.. idayu x reti main bola terus.

safee mmg hebat .. kaw2 gitu