Saturday 27 August 2011

haha.. cam jakun je

Haiyak ! welcome back ~
Dah lama aku dapat perintah berkurung tak dapat bukak laptop. cian... cian..
Sekarang ni semua orang sibuk pasal raya. Aku je yang tak reti nak menyebokkan diri waktu raya ni.

mula-mula.. aku rasa time raya tahun ni tak segempax dulu ..
tapi lepas dapat present dari mak cik aku. happy sikit.
Tu yang dok sebok posing dalam kereta.


Benda apa tuh dekat jari ?? cincin lah. Dah lama tak dapat barang kemas ni. Kali terakhir pon umur 6 tahun. Almaklumlah ..masuk sekolah rendah je dah tak dibenarkan memakai benda-benda gini. Jadi family aku pun malas lah nak beli.
* asal gambar ni senget ah.. puas aku edit.

Apa - apa pun SELAMAT HARI RAYA !

p/s : walaupun harga emas naik,tapi kedai emas still sarat dengan orang melayu . Banyak nye duit orang melayu time raya eh. Dapat bonus kot ..  :)

Thanks For Reading

2 comments:

Hanim Irsyad said...

salam lebaran :)


http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/kuih-cornflakes-bermadu-dan-ikan-bakar.html

sarahh said...

Idayuuuuuu comell selamat hari raya taww . jga diri eah