Saturday, 6 August 2011

Pujukan Gereja

Assalamualaikum
Sekarang ni dekat mana-mana berita pon sudah heboh pasal pihak gereja bagi RM 1000 ribu sebulan kepada orang Islam yang nak masuk Kristian. MasyaAllah ..
Aku ada baca dekat berita harian.
Ada sorang ibu yang malang ni diberi duit lah kiranya .. daripada pihak gereja. Pusat ibadah tu siap ajak dorang tinggal dekat asrama gereja lagi. Alhamdulillah ibu itu tidak setuju. Dia kata , jiran - jiran pandang serong.
Yang lebih sedihnya .. dia dah mintak bantuan baitulmal .. tapi tak de tindakan dibuat.
Dekat Malaysia ni. Sejak tahun 2008 .. sudah 230 000 orang Islam masuk Kristian. Belum lagi kalau nak dikira yang masuk Hinda etc.

Ni negara KITA .. kalau bukan kita nak selamatkan negara kita dan agama kita .. sapew lagi nak selamatkan kita ?? Harap Jabatan Agama Islam dapat melakukan tindakan ..


Thanks For Reading

1 comment:

Hunnym Syot 美智子 said...

harap kite dijauhkan perkara-2 sebegini :)

http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/kelebihan-memakan-madu.html