Tuesday 25 October 2011

CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA

Assalamualaikum 

Xoxo .. aku ditag oleh Kak Irsyanim <3
Thanks sangat kepada akak nih ..
So apa lagi , jom join kontest yang sangat menarik dan tertarik ni. Ha ! Aku tahu mesti korang pon tertarik ni
Kontest ini dianjurkan oleh Askar Pink & Amalina .

Korang nak join tak ni ? Join la .. mai mai kita meriahkan lagi kontest ini.


Setiap kontest pasti ada syarat-syaratnya kan .. So this is the rules

  • LIKE PAGE ASKAR PINK dan BLOG AMALINA LAND. 
          - PAGE ASKAR PINK LANDjust click button LIKE di atas widget follower.                                                                -AMALINA

  • Warganegara Malaysia.
  • Tidak kira jantina, tapi hanya LELAKI dan PEREMPUAN.
  • Letak tajuk contest : CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA.
  • Tag sekurang-kurang 2 orang, tapi lagi ramai lagi bagus. Pastikan mereka tahu mereka di-tag :)
  • Lepas dah buat semua tu, publish entry berkenaan dan letakkan link contest tu di ruangan komen. Kalau dari blog AMALINA LAND, letak link contest di blog AMALINA LAND. Kalau dari ASKAR PINK, letak link contest di ASKAR PINK.
  • Contest akan terbatal sekiranya kurang 20 penyertaan.

Memandangkan ini adalah pertandingan so mesti ada hadiahnya dong .. 



  • FIRST PRIZE : RM30 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom)
  • SECOND PRIZE : RM10 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom)
          *Kalau taknak topup, bank-in pun boleh tapi hanya BANK ISLAM sebab tu je bank yang ada kat kawasan rumah kami, haha.
  • SAGU HATI (2 PEMENANG) : Header, post footer, doodle or tab menu. (Based on your request). 

Haha .. menarik kan ? Aku rasa hadiahnya menarik .. hihi
So aku galakkan korang join sekali. Lagi ramai lagi menarik ! Usah fikirkan pasal kemenangan sangat. At least try. Aku pon rasa blog aku biasa-biasa je tapi aku suka untuk try something new .. Masuk ye ..! hihi ..

Last but not least .. aku nak tag kepada




Thanks For Reading

2 comments:

Amalina Lee said...

Hye tuan blog yang comey lote. Thanks for join this contest ye. Lina dah check penyertaan anda. Good luck! Hug from me, hihi :)

Amalina Lee said...

Hyehye! Sorry kacau lagi, haha. RULES telah ditambah kerana ada sponsor. Pemenang juga dinaikkan kepada 7 org. Haaa, sila usha entry ni : koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/announcement-gembira-kepada-peserta_29.html :) Harap anda responds, thanks for your cooperation. Nak kacau lagi nanti, haha :D