Thursday 20 October 2011

Math mampu buat aku jadi gini ....


Assalamualaikum

Semua orang ada perasaan some subjek menjadi killer kan. Bagi aku pula, Exam Math and Arabic is the most killer ... But sometimes , Math makes me more crazier ..

2 hari lepas ada exam math .. Malam nak study tu , aku dah bermatian study , buat latihan.
Hancus lunyai buku aku jadinya .. =.=

Then , about 10 p.m .. Aku rasa stress coz still tak faham concept Circle .. uhuk ... uhuk

Jadi dengan penuh bengang nya .. Aku lepas kan stress dekat lipstick mak aku .. Ohoho
Tapi aku bukan rembat yang baru punya ...


Kau tengok ni.. Lipstick mak aku tu sekarang ni dah jadi arwah penyek dan dah masuk dustbin


Saja-saja nak tunjuk benda tu dah jadi kemetot ..



Ni aku amik benda apa tah .. Yang pasti bila letak dekat mata jadi putih sikit ...

Benda ni pon habis aku hancurkan. Aku panggil benda ni eye liner lah. Sebab aku pon tak tahu benda apa ni

Eye liner ni ada dua jadi aku hancurkan dua-dua. Ni baru sikit. Aku tak tunjuk lagi muka orang yang dah 
aku lukis pakai benda ni ....


Akhir kata ,... dengan muka yang penuh ke - bengang- an 
Hohoho .. 2 eye liner dah penyek .. grrrrr .. Muka penuh stress dan sakit hati .
Mujur aku tak lepas kan marah dekat siblings aku.
Konflik start apabila adik aku yang banyak mulut pi bagi tahu mak aku. Tak ke nayas .. ?

Mujur malam tu mak aku baru balik shopping dekat Kuala Terengganu. Ada pula beli lipstick baru.
Selamat derrr .. Anyway , kesemua barang yang aku jahanam kan tu produk American Way ( Amway )
Pernah tak tengok dekat iklan tu ...??

Hihihihihi .. sengal betul penulis blog ni ..

See you in next entry

Thanks For Reading

No comments: