Friday, 7 October 2011

Separuh Masa Pertama Australia VS Malaysia

Assalamualaikum

Separuh masa pertama sudah menunjukkan kita ni umpama jaguh kampung .. yeke ?? Tapi teruk jugak kena belasah. Nak tahu berapa ? 4-0 derrr .. baru 45 minit.. 

Aku tak mengharapkan kemenangan sebab memang sah lah Australia lebih kuat. Tapi kita langsung tak memberi tekanan dekat pihak lawan. Tak pasti sama ada kita yang membuka peluang atau dorang yang mencipta peluang.
Percubaan tepat ke arah gol kita 12 kali. Kita baru 2 kali ..  

Dalam 45 minit pertama .. aku dengan ayah aku dah mengutip banyak betul dosa kering.. Asyik cakap bodoh , bengong , mengong , tak guna , pergi blah ar lu ...  tapi ada jugak mengucap banyak2 dekat dalam hati. Owh , sabarkan lah hati ku ni ..

fuh .. fuh .. fuh 

Suci kan minda , tenang di hati ... 

Well .. aku nak sambung tengok balik. Yela , boleh jugak aku tepuk tangan nanti tengok Malaysia kalah 7-0 ke .. bangger rasa ..

See you when i see you.

Thanks For Reading

No comments: