Sunday 13 November 2011

Mega Giveaway CPB : Mehlah Kritik Kalau Berani

Assalamualaikum .. Kali ni aku join kontest yang best. Nak tau sebab apa aku kata best ..? Sebab andaikata orang yang kita tag tu menang .. kita pon dapat hadiah jugak kan ?

Aku nak tag kepada Farah Dini dan Farhana
So guys , kalau korang menang aku pon menang juga tau ! Hadiah dia best .. Contohnya 1 set mandian shower gel BODY SHOP , lip barm maybeline dan macam-macam lagi .. Aku suka ! Haha .. nak tau hadiah Tekan Sini

Nak join sila tekan banner yang comel tu

Kritikan Idayu

Okey , bagi Idayu , blog Geek in the pink ni cantik dan simple. Memang kiut la. Tapi kan , tak tau lah kenapa tapi lambat loading gambar .. Mungkin berukband saya yang lembab tahap cipan.. Biasalah , amik yang paling murah punya .. Tapi memang agak lambat keluar *melalui laptop saya .. Header memang dah cantik ...  Gambar tuan tanah tak keluar terus :( .. Tapi jangan risau , lepas refresh banyak kali , keluar dah gambar tuan tanah :D

Lepas tu , bilangan orang orang yg hadir dekat Blog CPB ni ada dua kan ? 1 freeonline dan lagi 1 benda merah kecik tepi blog tu .. Rasanya maybe CPB kena pilih salah 1 .. Mungkin itupun punca berat. Template memang cantik dan ringin .. Banner blog akak pon cantik la ! Hehe .. Terbang-terbang gitu ...

Itu jela .. Harap kritikan itu membina :) Yang lain memang dah oke !!

Entri yang paling best Geek in the pink bagi saya ialah Journey To Motherhood .. Best lah baca detik daripada first time dapat tahu ada baby dalam perut  sampai nak melahirkan .. ! Best-best ~
Dekat situ ada banyak link kan .. Habis semua ditekan .. Tak sabar-sabar :)

Tarikh tutup giveaway adalah pada 30 November 2011.




Thanks For Reading

1 comment:

Cik Puan Bunga said...

Terima kasih untuk kritikan! ^___^

Goodluck ye!

Insyaallah!

^___^