Thursday, 27 January 2011

Stress ....!!

Hye suma sumie..!wazz up..!haiyaa..setelah lama berpuasa beloq..akhirnye,aku update la jugak..
Apa cerita terbaru.
1.      Ade sedikit konflik dalaman..[maybe about jawatan]
Ulasan…hurmm..No Comment..malas nk timbulkan kontroversi…tak pasal2 jadi glamour murahan pula.
2.      Konflik Howard Miller..?Siapakah dia..?
Hurmm..nmpknye ULV kene selesaikn masalah ini..!!
3.      Tekanan perasaan
Terjadi betul-betul hari terakhir persekolahan minggu ni..First of all..!mntx map ngat khera..ure been a victim..!sowwyyy..!!!!!!wawa
Sebenar lagi benar dan benarnye…bnyk je bende yg sy nak luahkan perasaan..tapi malu n segan silu pula..yela..ini terlalu private..klu ltk kt sini..
No More Private Things right..\

Jadi cite yg den nk cerita sekarang ni just persiapan Hari sabtu nanti..ada gotong royong perdana..
Perrgi ke tak..?sy pilih pergi..
Biaser loh..rajin-rajinkn diri..
Hope sgt dpt lah jugk hias kelas Sabtu ntt..not just hangat-hangat taik ayam
Sebetulnye..
Pengakuan lah ni yer..
Ehem3..
Me : Aku menyampah ngat tengok kelas yg pudar dan suram..sume mood belajar tak masuk..pastu ade lah pulak org mls bertugas..aku sekor je kulat-kulat kt situ..Aku tau lah sape aku..bukan k.kebersihan or k.keceriaan sprt tahun lepas..sedih plak rasa..!so..aku harap sgt,sabtu nie dapat menaikkan seri kelas..!

…………………………………A.M.I.N……………………………………………………

WASALAM…



Thanks For Reading

No comments: