Friday 29 April 2011

Aishh..Duit keluar

Hai semua..Hari ini terdetik lah pulak hati aku untuk chek berat blog ak..Dulu aku dah check.
Dan blog aku memang agak berat..sekarang ni tak tau lah.
Kalau korg nak chek sekali
Tekan jela link dekat bawah ni..
Ni dah jadi cam tutorial lah pulak..aiyish..!

So keputusannya ialah
Amacam..x de lah berat sangat an..

Harini kan.saya puasa..~
( alamak,cam kita je yg puasa )
Sory lah ye..ayat tuh cam terperasan lah pulak
nampanya usaha berjaga sampai kul 4.30 pagi semalam berhasil
Yela,kalau tidur tak tersedar lah pulak kan.
Baik tak payah tidur..!

Pastu pada 28/4/2011 haritu kan..
Terjadi satu konflik di antara aku dan makcik perpustakaan..
Dan aku lah yang kalah.
Kisahnya bermula apabila aku pinjam lah satu buku
Pastu disebabkan kesibukan,aku tak sempat lah nak baca.Buku tu tarikh kena pulang 4 April.
Wah..dah triple lambat ni.
Then,tetiba lah orp,Ckg S datang kelas aku bagi surat denda pulang buku lewat
Chaiyok2 dayu..!
Dia tulis kat situ 60 sen je kena bayar.
So,aku dengan langkah bertenaga nya pergi la kat perpustakaan tuh
Dengan muka yang tak berapa malunya.Yelah,aku kan pengawas sumber so perpustakaan tu
dah jadi rumah no 2 aku.
Aku pon bagi tau mak cik tu.
Mak cik tu pon chek la.
She say :
Eh,ni kena hantar 4 April tapi sekarang ni dah 28 April.Tak kan 60 sen je.
Ceh,aku pon buadd muka slamber dan membalas.dalam hati risau jugak ni.
Then mak cik pon rajin lah kira bpew sepatutnya aku kena bayar.]
Dik kena bayar..
kena bayar
kena bayar
kena bayar
kena bayar
kena bayar..!!
RM4.00
huh..aku rasa yang RM4.00
 tu tak berbaloi sebab aku belum pon bace lagi..wawa..selok eh
Aku rasa harga Mat Salai (klon properity burger )
baru RM 3.00
nak buadd guaner..dah memang kelalaian aku
So duit belanja aku pon melayang,
Tu lah kisahnya
Kalau korg rajin,jadikanlah kisah nie sebagai pengajarannya
Chaiyok2..!
.......see you when i see you.....









Thanks For Reading

No comments: