Friday 8 April 2011

Idayu VS Miah

Hai semua...!Apa khbar lorh..
Before we proceed!
Sakit yang menyakitkan
Hari ni opp..1 April 2011..ceh..Huh..aku mengalami demam.Maklumlah,assik a.k.a assyik hujan panas then hujan balik..Seperti entry-entry yg sebelumnya sudah digambarkan kan kesakitannya..
Ceramah samingan a.k.a pesanan bloggie

Ini baru kesakitan dunia,bukan akhirat lagi..sudah merana jiwa raga.Belum lagi kene penyakit mara bahaya..Ya Allah,jika hamba-hamba mu ini sudah tersesat dan tersasar jauh.Berikanlah petunjuk dan hidayah mu..Amin.
Renung-renungkanlah diri kita..
Idayu VS Miah
Hari ini opp..4 April..Hari aku baru lepas 1 hari baik demam..Datang sekolah,petang wat latihan oral and pemilihan bola tampar..
Bla..blu..blee..bluek…!!
Oke..keputusannya ialah
Jeng..jeng..jeng…
Aku terpilih doe…BUT  !
BUT!BUT!
Cikgu dop tau nak letak aku pemain simpanan ke dop sebab aku digging reti tapi servis aku LEMBIK macam PONDAN..!urgh..
And yang parahnya aku kene lawan Najmiah,my classmate untuk mendapat tempat ke-enam sebagai pemain utama..!!
Panas..panas..panas..!
Nadhrah tak pe ar..dia dah pass..
So,maknanya aku kene lawan servis Miah yang kuat a.k.a kencang tuh..!pergh payah doe..

Aku bukannya nak gaduh ngan Miah just nak berlawan secara sihat.TAPI..!Aku rasa kedudukan aku agak tergugat ar sket..hehee..piss..Miah..!Selamat berlawan ya kita..Harap tidak mengganggu perjalanan masa.. kita…!!Jangan gado2 eh..!
Happy birthday mama..!!
4 April 2011
Hoho..Happy befday ibu..!
Sayang ibu..!!!
-> Adik aku yang Dina tuh asal tetiba jiwang plak..?
Erk..benornye yg psl ni aku dop tau nk tls psl ape..
Just nak wish..!


Thanks For Reading

No comments: