Sunday, 10 April 2011

Aku mengidam..OMG


Aku Mengidam..OMG
Alamak..Just straight to the story morry yeah..
Selepas aku demam minggu lepas..Tekak aku dah start nak mengade-ngada..
Waktu demam aritu..aku mengidam nenas..Mujur gok ayah aku kebetulan beli nenas..
Petang tuh aku mengidam Ais-kream..Mujur kedaiyang terdekat ada jual ais-kream..
Malam tuh aku mengidam buah epal..Okeh..mujur gok ade dalam peti ais ajaib kt umah aku tuh..
Pastu,beberapa hari kemudian,aku mengidam nasi lemak..
Mujur mak aku rajin tolong buadd kan..
Minggu lepas pula,aku mengidam laksa..Mujur sekali lagi,mak aku nak buadkan..
Harini aku mengidam donat..actually sejak beberapa hari yang lalu dah ni..
Aku pom pergi la terkedek-kedek kat kantin..nak tengok dia ada jual donat dop aritu..
Alamak..!hampeh..x dop lorh..kene marah pulak kali ni..
Mak aku kata ‘amboi,macam2 lah,malas dah nak layan ni’
Oke,fine..aku dalam dilemma..!
Malam ni aku mengidam Cocktail ngan pisang pulak..
Apa nak jadi ngan aku nie..!
Esok kat sekolah guaner erk aku nak cari donat..
Urgh..my tongue need donut..Erk,papaya pom sedap gok..
Aisiman..kene pergi medical chek up kew kt lidah nie..??
Eh,karangan bm dop siap agi..dah tersasar jauh ni..k la..
Bye..!!

Thanks For Reading

No comments: