Sunday 24 April 2011

Saya Sakit Hati Lorh



Hai semua..Assalamualaikum for muslims..
I just wanna ask you simple question
Pernahkah korg rasa sakit hati..??
Tu lah tajuk entri saya pada hari yang indah ini..
Burung-burung pun berkicaun ( bak kata Usop Wilcha )
Hari ni kan..hati saya sakit sangat wak..!
Tapi mungkn tak sesakit hati Cikgu T
Mintak maaf lah..
Hamba tidak pandai bermadah bicara..
Hamba pandai straight to the point je
Kepada Cik Farah Sofea
Saya disini bukan hendak mencari gaduh..
Tapi masakan pokok bergoyang kalau tiada ribut
Oke..!
Yela 'kita' sedar siapa kita..
Bukan pengawas,bukan penolong kelas..Siapalah kita untuk masuk campur an
But you absolutely WRONG..!!
Saya bukan nak marah-marah awak sebab kan hal yg berlaku di kelas tadi..
But kiterg ada hak untuk menyuarakan pendapat.
Dan pendapat saya sangat lah bertentangan dengan tuan hamba..
Saya tak kisah kalau balik lewat..Saya kesah kalau Cikgu T terasa hati..
Keputusan yang awak buadd just mendatangkan untung kepada awak sahaja
You know..you know..
Kalau cikgu terasa..!guaner ilmu kita..berkat dop..?
Alahai..ko kan 'bdaq alim sket'..mesti ko tau an..
Ni Satu Soalan Untuk Cik Farah
Cik Farah bijak Geografi dop..?Cik Farah rse Cik dapat tak 90 + pekse pertengahan nanti..?
I think your answer will be negative right..!
So sekarang ni kita amat sesangat perlukan + ketagih ilmu drpd cikgu..
Biarlah balik lewat 30 min pon..
Setiap ilmu yang kita belajar..akan diberi ganjaran pahala..!
Biar saya tambah perasa sikit sebagai penutup bicara..
Awak kena ingat yg kelas kita ada 25 orang..so,keputusan apa-apa pon bukan ditangan awak sorg..
Kenalah berbincang sebelum buad sesuatu kerana risiko nya akan mencemarkan 1 kelas..!understand..?
k..good girl
Awak tahu tak..hari tuh,waktu awak tak dtg kelas..Cikgu T kan siap bersemangat lagi nak ajar..And awak tahu tak td Cikgu T dah bersiap-sedia dah nk ajar kita..!
And awak tahu tak apa perasaan awak jika awk jadi cikgu nanti,anak murid awak sendiri buadd cam tuh kat awak.. 
Farah Sofea : Saya perlukan penjelasan..
Akhir kata

Kalau ada jarun yang patah,
Jangan simpan dalam hati,
Kalau ada silap berpatah-patah,
jangan simpan dalam hati..   

SAYA TAK NAK GADO-GADO TAPI TAK KAN LAH SAYA NAK SENYAP JE HAL CAM NI KAN..
  ......................................see you when i see you.....................................


 

Thanks For Reading

No comments: