Friday 22 April 2011

Scrapbook Oh Scrapbook




Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh *
Jawab jangan tak jawab
Tajuk yang saya nak merepek arini pasal scrapbook..
Korunk rse tensyen tak buadd scrapbook ni..?
Kenapalah secondary school pon kene buadd kerja-kerja gini ea..
Serabut sungguh..!
Kelas saya aritu an T'cer Sains saya bagi tau yang Peka 3 kena buadd scrapbook

Oke fine..Sama-samalah kita mengeluh ye jika anda senasib ngan saya dan kengkawan saya..:)

Cewah..Waktu esok nye an..terus mengadap e-book adik aku tuh..Nak guna laptop,laptop kena tahan..
So amik jela e-book 'dia' tuh..
Buadd la ni.. *Kononnya bersemangat sangat lah*
Ceh,separuh jugalah siap nya
Pastu harini pulak sebok cari gambar kat internet..
tup..tap..tup..tap
Termelencong pula ke alam Facebook
Parah ni
Mujur jugak ada warga seperti Encik Firdaus dan Cik Nufa Khira yang sanggup mendengar segala pot..pet..pot..pet 
yang keluar dari 'tangan' aku ni..Hilang lah sikit pening kepala ni
Line internet lah lambat..Tak ber mood aku nak teruskan kerja yg 'agak berfaedah' seperti scrapbook ni..
Agaknya waktu masuk UNI nanti kena buadd scrapbook tak eh..??
Akak2 yang dah masuk UNI kalau terbaca entry saya boleh tak jawab soalan pelik sye ni..?
Jawab eh..!Adinda setia menanti..cewah..!!
Ni hah cover page yg dah siap..
*Cam nak menunjuk jew..Tak baik..!*


Biasa-biasa je nieh..Kalau korg tengok..latar die nampak kosong je an..
Saya sengaja wat gitu sebab nanti kan nak print guna kertas gambar..!

SO KEPADA SESIAPAA YANG SEDANG BERTUNGKUS-
 MENYIAPKAN SCRAPBBOK..SELAMAT MAJU JAYA..
 
 .............see you when i see you....................



Thanks For Reading

No comments: