Sunday, 15 May 2011

Aman Ke..??

 






  • Hai..hai…and hai again.
    Hari ini aku tetibe nak jadik matured daripada usia lah pulak.
    Tajuk yg aku nak membebel ni *sprti tajuk kt atas tu*
    Guys,korg rase Negara kita sekarang ni aman kew..?Kalau negara tu tak berperang,adakah layak di kategorikan aman..??
    Kalau aman..mana buktinya..?
    Rogol la,culik la,buang bayi la..Lebih-lebih lagi kes simbah asid tu orp yang terbaru skang ni.. ?
    Ish3..Nauzubillah.Kalau zaman mak bapa kite dulu,jalan kaki pergi sekolah pon x de mende ea..
    Sekarang ni,pergi sekolah jalan kaki je kene culik*tak semua*terutama dekat bandar2 besar tu.
    So,malas nak membebel.Korg jagalah keselamatan diri masing-masing eh..
    BaBai.. *Entry yg agak pendek kan..?*hehehe




    Thanks For Reading