Sunday 8 May 2011

Dreaming again


Today,i miss the laugh and happy moment.
Hai semua..
Apa khabar..??
Hari ni kelas aku ada test sejarah untuk ujian bulanan.
Minggu depan periksa pertengahan..
2minggu yang memenatkan..tapi menggembirakan..
I'll try my best to do the best.
Korg pon nanti do the best lah ye..!
Baru dapat sleep tight..
Waktu tengah pekse sejarah tadi an..
Aku siap awal.Actually,semua org siap awal.

Aku pulak dah alang2 siap awal.Pasang niat nak tidur.
Tapi tak terlelap lah pulak.
Tapi terberangan.Hohoho
koorg pernah terjadi giniey tak..?
Aku selalu sangat..Pergh,
Malas nak cerita bende yang aku mengelamun.Rasa nak ketawa pun ada.
Aku mengelamun pasal sesuatu yang bersejarah.
Dah wakt tu pasal sejarah.Mengelamun pon pasal sejarah..Haish
And keseluruhannya ada yg bole jwb.Adg a yg careless mistake.
k la..bye..!
.........see you when i see you...........

Thanks For Reading

No comments: