Sunday, 1 May 2011

M-pop nak jadi K-pop..??

Assalamualaikum semua.
Jawab ye :) bagi yang muslim
Korg pernah dengar M-POP..??
Kalau tak meh dengar ni eh.
Sya pon baru je tau pasal benda ni!
Pasal 2 group yang nak tiru K-POP

Hah..!nOt logik kan..?itulah hakikatnya

 *ni group namanya 24:7.Memang nak tiru suju ke ni?*

   *ni nak tiru artis pompuan korea lah ni.tengok muka lah dulu*
Kaos Licca
Oke.disebabkan aku ni wanita.Meh aku nak bandingkan yea.
Yang dari Malaysia ni,Gula-Gula namanya
Huek..x sedap la
kONOnnya nak jadi cam k-pop tu
Cube tengok kaki.Kaki korea runcing
tapi warga GULA-GULA ni tidak.Nampak ngat pendek cam aku je
 *ni group snsd.Kaki dorg panjang and runcing kan.nmpx sgt dorg ni tinggi2*

yang paling important nye..yg dari malaysia nie ada islam.
Diulang ISLAM..~
Kalau rsew peha tu comey,tak payah lah nak tunjuk2..
Oke fine.malas nak komen panjang2.Tak nak dosa ea
Tapi tak segan ke kalau kita tiru korea and jepun.Cuba try buadd sesuatu yang lain dri org lain.
Cube klu org tiru style industri negara kita.Mesti rse sakit hati kan.Begitu juga dorg.

Kalau korg rsew nk anti dorg..pergi lah kat fanpage ni
Anti 24:7 
.....see you when i see you.... 

Thanks For Reading

2 comments:

nur athirah said...

asal suka sngt nak tiru2 ?

carik origin laa sket .

tade class lnsung !!

:)

Nurul Idayu said...

betul2..!sokong lah sesangat.
try new thing la