Monday, 2 May 2011

Aku Dah Penat

 


Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh
Panjang tuh..
Entry ini didedikasikan khas buat diri aku.
Ni cam kisah orang putus cinta jew.Hallo..aku tak suka bercinta.Ni kisah konflik hidup aku la.
Mungkin korg rsew,ala,hidup ko senang.
Tapi hidup aku tak sesenang yang difikir dan disangka.

Dah banyak kali aku terpaksa melepaskan memoir terindah aku,semua kenangan aku.
Yela,mungkin semua ini ada hikmahnya kan.Tapi manusia cam aku pun ada hati dan perasaan.Kalau korg d’tempat aku.KORG akan nanges.guarantii punya..!

Aku ni nak kata kan kuat.Tak jugak,kuat nanges jew..
Tapi dalam hal ini,jarang and tak pernah aku nanges..?Kenapa erk.
Mungkin sebab ini suratan takdir hidup aku.Daripada kecik aku di asuh untuk tabah menghadapi setiap perpisahan.

Tapi semua ini ada hikmah kan..?Allah tahu apa yang terbaik untuk setiap hambanya.
Di saat ini,di detik ini..aku dilukai lagi.Aku piker aku ada lagi setahun untuk bersiap-sedia menghadapinya tapi aku silap.Hal ini lebih awal,tanpa aku bersiap-sedia.Ia telah menyerang lubuk hatiaku.Bagai ditikam dengan lembing ( cam kisah Saidina Hamzah lah pulak ni )
*mesti korg ingat aku ni gila merapu merepek sorg2.*
Setakat ini,biarlah rahsia dan menjadi tanda Tanya.Aku nak nanges..tapi tak terluah..?kenapa erh.

Anyway,kepada warga ex-star dulu.Terima kasih kerana sudi jadi teman dan suri di hati aku.
Aku rindu korg.espiacially Sara,Fateha,Aniq,Qila,Ze***dan semuanya lah.Sekurgnya aku ada masa nak enjoy dengan korg.tak macam sekarang.
Kepada kengkawan 2 IBS 1 aku,aku minta maaf banyak2.Mesti korg terseksa ad classmate yang banyak ragam cam aku kan.PEACE 
Aku susun sepuluh jari,ampunkan aku.Tolonglah..I can’t bear it.
Dan aku akan cuba jadi yang terbaik buat korg selagi aku ada masa.SELAGI AKU ADA MASA YERP..
Dan aku tahu,masa aku sikit.Sikit sangat.Pejam celik pejam celik.Aku dah pergi.So bubye..2 IBNUSINA 1 AND 1 IBNUSINA 1…Miss you soo much..

ENTRI KALI INI BIARLAH MENJADI TANDA TANYA YEP KAWAN-KAWAN…JANGAN LAH TANYA SAYA ESOKNYA KAT SEKOLAH.. coz sy tengah pakse air mata saya keluar tapi tak keluar lah jugk..

    ......see you when i see you....


Thanks For Reading

3 comments:

LolipuCcA-pOp-PoP said...

ni apa ni??kau ni sihat tak ke nak buat cerita seram

Anonymous said...

Anda akan percaya bersama dengan uang trilyun multi investasi yang wikipedia bisa memperoleh beberapa server banyak lagi.

Nurul Idayu said...

eh.aku sihat lah..saje nk buad citer seram :)