Monday 30 May 2011

Prefer to be a friend or couple..??

Hallo2 readers!!
Hari ni aku nak bercakap pasal pendapat aku mengenai kes couple ni.
Sekarang ni bukan saja budak menengah rendah,budak sekolah rendah pon nak couple2.
Cam trend pulak.Kalau dah besar cam umur 17 ke 18 ke boleh tahan.http://www.cute-smiley.com

Macam-macam dah sekarang ni
Girlfriend la,boyfriend la,abang angkat la,adik angkat la.
Haish~
Apa manfaat kita dapat daripada couple ni erk..?
Berdasarkan pengalaman..*cewah*
Nothing!!http://www.cute-smiley.com
Nasihat penaja : Berhentilah semua perkara cam ni.Geli-geleman aku mendengarnya.
Bukan nak jeolous..Tapi tak ter-jeolous lah pulak.
Tengok boyfriend aku,Shinichi Kudho lagi.Hensem kan..??
Hahaha..Soory.Ter-*gediks* lah pulak.

Entri ni bukan ditujukan untuk akak2 di luar sana.Tapi lebih tertumpu kepada pelajar2 yang masih freshie di luar sana. Harap maklum

Pendapat saya:
Darjat kawan lagi tinggi.Bukan setakat tinggi.Triple tinggi daripada bf/gf ni.
Betul tak..??
Berdasarkan fakta yang tepat lagi munasabab.
Kalau gf/bf -kita putus.Ada lah title ex-gf/ex-bf.
Kan..??
Kalau kawan,gadoh cam mana pun.Pernah dengar ex-kawan..??
Kalau kengkawan sekalian pernah dengar.Inform saya eh..
Coz saya tak pernah dengar lah pulak title tu.http://www.cute-smiley.com

Siapa sokong couple ni tak penting pon untuk pelajar sekolah lebih-lebih lagi pelajar sekolah rendah ni..?
Nak tanya jugak pendapat blogger lain.Takut aku ni syok sendiri pasal tajuk ni.
Lagi satu.Kalau terasa ada termakan cili dekat sini.Baik lari cepat2.Takut jadi bara api lah pulak.

Idayu membebel lagi =)
Thanks For Reading

No comments: