Thursday 2 June 2011

Kalau Saya Dapat RM300

Contest Ini dibuat Oleh Sis Safra
Semua blogger digalakkan Join.
So!Jom Join! :)



Kalau Saya Dapat RM300
1.Saya akan simpan RM100 di dalam bank tabung haji.Sekurang-kurangnya dapat membantu saya pergi haji suatu masa akan datang.
2.Saya akan belanja family saya makan malam.Selama ni asyik ayah saya saja belanja.Sekali-sekala apa salahnya bantu keluarga ringankan beban.Lah tengah kegawatan ekonomi lagi.mungkin guna dalam RM50kot.
3.RM50 saya nak sedekahkan dekat masjid/surau.Tidak pon sedekahkan dekat tabung2 kebajikan masyarakat.Sekurangnya ada lah jugak amalan yang boleh saya bawak dekat kubur nanti.
4.RM50 akan saya gunakan untuk beli topup..hehehe
5.RM50 bakinya saya rasa saya mahu guna untuk membeli novel.
Saya mahu tag kepada
Nufa Khira
Fadlin 
Kontest Ni tamat tempoh pada 15JULAI2011
Jadi kepada korang yang berminat,Jom Join Ramai-ramai !! 


Thanks For Reading

No comments: