Tuesday, 15 March 2011

Cabaran



Hallo2..Whaz up guys..??Sihat..??saya pon sihat jugak..
Nampaknye,ni mungkin kali terakhir saya tulis entry nie..
Sebab tuh sy terpakse buadd sticky entry nie..
.
Eh!!jgn salah faham..bukannye tak tulis selamanye,just untuk beberapa minggu.Sebab??tuh,cube tngk kt atas tuh..sy dah kabo orp..
 Cabaran..?Pelik benor cik Dayu buat entry pasal ni.Bukan Idayu ni penakut kew..?no!no!no!
Hehe..kirenye kali nie saya tulis pasal bende yang mungkin akan berlaku lah..Minggu depan,buka sekolah je,saya kene jadi promoter pss.Kene juga buang malu tu.By hook or by crook,mmg sy kene menghadapi dugaan tu..dush (!)
Minggu depan jugak,sy wakil pss kene cakap dalam SEGMEN INFO PAGI BERSAMA PSS..alamak..!banyak nyer masuk..kata penakut..?hehe..memang saya penakut tapi sengaja hantar nama untuk jadi MC segmen ni…
Kata orang,cabaran mendewasakan kita.Jadi saya dengan rajinnya amek cabaran ni untuk memberanikan diri..
XOXOXOXOXO… XD
Bru teringat,ada satu kerisauan yang melanda benak hati ni..!
Bende tu mungkin berlaku bulan 4 ni..doakan lah ye..
Bende tuh ape..??hehe..
Bulan 4 ntt,kemungkinan ada perlawanan b.tanpa tampar.
Dan bulan 4 ntt,PSS ade buad lawatan ke PWTC
Dan bulan 4 ntt ada lawatan sambil belaja ke K.Kinabalu..4hari 3 mlm..
So..??mohon mintak2 jadual takk bertembunggggg..!!
Wishinggg dat..!!
Doakan saya yer..!!Harus,mesti,sunat..!ngee~heheee
Alamak,koho lame makin bnyk den merepek ni k.la..
Tunggu sticky ntry yg seterusnya ya..!!tadaaa…



Thanks For Reading

No comments: