Tuesday 31 May 2011

Aiyakk~Dah gemuk ke berisi ni..??

Assalamualaikum semua.
Alhamdulillah.Hari ni cuaca cerah saja di Dungun dan ombak pon nampaknya beralun sepoi-sepoi bahasa.

Pada hari yang indah ini,family aku pergi jogging dekat Pantai Teluk Bidara.Jogging sambil tengok laut.
Memang aman..Itulah untungnya duduk tepi laut ni.Tapi kalau banjir.
Kitalah orang first takut2.

Waktu tu for sure lah aku tak mahu pergi.Lagipun kalau pergi,kena lah jaga adik aku yang baby tu.
Aku bagi alasan kalau aku pergi,aku nak jogging.Tapi gagal.
Mak aku cakap gini
Seluar jean pon pakai longgar.Dah kurus dah eh.Tak payah jogging2 ni.Jaga adik.
Jadi aku dengan penuh keterpaksaan pon pergi.
Sewaktu jaga adik di taman
Adik aku yang baby dan yang umur 6 tahun tu sememangnya over active sikit lah.Tapi paling penting kena jaga adik baby.
Di gelongsor
Adik aku yang baby nk naik gelongsor.Jadi ak mesti lah kena naik sekali takut dia jatuh kan.
Then,aku tersangkut lah kat situ.Mak oii!
Payah bebenor nak lepas gelongsor ni.
2 tahun lepas.molek aja aku main2.Siap main chu-chu cak lagi dekat gelongsor.
Saya bercerita mengenai gelongsor yang tertutup penuh dan panjang ye.

Nampaknya sangkkan mak aku melesat.Aku tak sekurus dulu..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jadi korg yang baca ni..Jangan lah tiru perangai aku yang suka terperap dekat rumah ni k.
Badan cergas,otak cerdas 
Nasihat pendek jew tapi cerita bukan main panjang lagi..haha.
Thanks For Reading

No comments: