Thursday 5 May 2011

Lawak Antarabangsa

 
Hye guys..wazz up..!
Assalamualaikum for muslims.
How are you today..??
Have a bad day or a good day..?
Today,i had a very very good day.Ermm..not really..half maybe.

*penat eh aku nak speaking ni*
Hari ini orp.kelas kiterg ade lah group budaq laki kena bentang pasal komsas.
Adalah sorg jadi narrator,papa and mama.
Yang lawaknya mama lah.Suara lelaki yang cuba2 nk berlakon jadik mama
Ya Allah.Selak aku giniey.
Tu lah yang good day nie.
Yang sad thing pulak..
Harini ada sorg kawan aku ni moody..
So,die pon cam berase hati ngan perangai aku yang cuba ngusik dia ni.
Aku dop tau lah nk wat apa
coz aku sendiri agak kuat merajuk and keras kepala.
Memang dah sah lah aku tak pujuk.
Dia tak cakap ngan aku,aku pun tak cakap lah ngan dia.Simple right..?
 Bukan nak menyombong ea.
Sebabnye just aku kan kekadang mulut laser sket.
Takut klu aku bukak mulut kang die berase hati lagi.tu yang kena zip mulut ak ni
Wei,ak nak study la.Dapat update cikit je.
Dah penat update header.
Amacam..?jadik tak..?comey tak..?
Kalau comey,comment yea..?


.................see you when i see you.................

Thanks For Reading

No comments: