Friday, 22 July 2011

Rasa macam nak try pakai purdah je. xoxo


Sejuk hati bila tengok Fazura pakai tudung. Rasanya cantik lagi kalau pakai tudung 
ni Fazura pakai purdah. Aku rasa cam ada niat je nak pakai.
Tapi rasa macam pelik je..
Korang rasa pelik tak ??
Aku ni lah  suka wrestling orang, mengade-ngade sikit pon ada.
Memey rasa tak logik.
Malaysia pon memang tak mengamalkan pemakaian purdah ni.
Jadi janggal 
Lagipun aku bukannya sekolah agama cam Tok Jiring tu. Amik KAA je.

Nota Kaki : Baik ko lupakan saja hasrat tu. Klu F**** tu logik la - ' suara syaitan bergema '


Thanks For Reading

4 comments:

Da LovaC said...

berpurdah buat orang curious nak tahu..neway..berpurdah lagi baik..

Idayu said...

hurmm..
terima kasih sb bg pendapat :)

salwaismail said...

dalam drama kemain lagi berpurdah. habis drama? pegi clubbing.

Idayu said...

@salwaismail
pedas sungguh komen awk tu :)

nama pon pelakon...