Monday 24 October 2011

Egokah lelaki pabila .....


Assalamualaikum ... 
Tadi dok sibuk baca buku agama , aku dengan rajin dan penuh bersemangat dengar lah lagu di phone. Ini disebabkan kebosanan melanda dengan dahsyat ! Terasa mau nangis dan otak sudah penuh.
Dan terdengar satu lagu ni. Macam best je. Selama ni memey ada dekat phone aku tapi baru aku sedar akan kewujudan lagu ini .. Terasa macam nak buat kupasan pasal lagu ni. Lagipun , lagu ni cam ada mesej dan makna yang tersendiri lol ... hihihi
LIRIK LAGU EGOKAH AKU ....
Ku tak pernah merasa
Gundah di hatiku, ketika denganmu
Saat kau, kau belai rambutku
Kau temani aku, kau basuh lukaku
Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu?
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
*Alahai .. jangan lah selfish sangat ...
Sadarkah kini ku tak rela
Imanku telah sirna
Mimpiku tak nyata
**************************
Aku crop sikit lagu ni. Alahai .. asyik ulang sama jeww .. Dia cuma nak pompuan tu mati supaya orang lain tak boleh amik .. TAK BOLEH ! katakan TIDAK ! ..Ecehehe ..~Aku ingat aku boleh dapat something from this song yang boleh dijadikan entri.
Whatever it is .. jodoh,ajal,maut ditangan tuhan. Kita hanya mampu merancang.



Thanks For Reading

No comments: