Tuesday 4 October 2011

Hari Ni PMR ! OMG !!

Assalamualaikum

Aku berdebar macam aku lah pulak nak exam.
I wish goodluck to all PMR Candidates okey ?

Kalau last year aku tak kisah mana pasal studeant PMR ni.
Yang aku tahu kelas takde cikgu ! hahaha

Tapi memandangkan lagi beberapa hari lagi aku akan bertukar status menjadi
Student PMR Candidates 2012

Tetiba rasa nak elert sikit. Time solat zohor dekat sekolah tadi
Terserempak dengan student yang take exam dalam surau.
Serius rasa sejuk je lah aii surau tu.
Semua orang dok sibuk bilik buku, tidur dan menenangkan otak.
Tak de dah hari ni gelak ketawa pelajar form 3 kecuali geng-geng classmate aku.
Well , kami memang warga ceria blake.

Sampai aku yang tak amik exam ni nervous tak bertempat ..........
Agaknya next year aku nervous camne lah.

Berdebar mengenangkannya.

Setiap detik begitu berharga.

Thanks For Reading

No comments: