Thursday 20 October 2011

Remaja Bergaduh Kerana Lelaki

Sumber Video ni korang dah tahu kan. Dia dah tertulis di situ ..

Assalamualaikum

Bagi sesiapa yang tengok pergaduhan .Aku sebar video ni bukan nak tunjuk aib sesiapa even dorang ni pon bukannya aku kenal. Jadikan perkara ini suatu pengajaran ...

Perlukah Gaduh Sebab Lelaki

Serius aku malu gila perghh kaw kaw tengok kaum aku berebut , memekak dan hilang perasaan malu sebab seorang lelaki. Aku malu sebab dorang bergaduh di khalayak ramai . Mana maruah korang ? Di hujung kaki..
Menjerit macam dah tak nak hidup esok. Bangun pagi je orang semua tengok muka kau. Bukan sebab popular tetapi sebab video gaduh dah tersebar. 

Dan Answer aku for sure tak perlu .. Mungkin bagi aku ( gadis yg tidak menitikberatkan couple ) , tak sepatutnya bergaduh ... Kalau nak gaduh pon. Pergi dekat tempat tersembunyi sikit.

Shiialll ......... ?? Grrrr ..

Gadis yang tiba-tiba datang yang free hair tu boleh pulak blahh gitu je. Bukan nak bagi salam .. SHIIAALL 
dibaginya .. Hansem kah mamat tu wahai rakan ? Teringin jugak aku nak menengoknya boyfriend korang. Ada rupa Alexander Ludwig tak ??


Hahah .. joking lorh ..

Just nasihat aku , jangan lah rendahkan maruah korang. Sebab lelaki korang gadoh.
Perempuan freehair kata pompuan  pakai tudung perampas. Pompuan pakai tudung kata dia tak tahu lelaki tu  ada girlfriend. Nampak sangat dax laki tu playboy and useless ....

Yang ayat tak bley blah nye ialah ada ke pompuan freehair tu cakap pompuan pakai tudung tu Muka Cam Babi .. oh mmann ! Muka dia lawa sangat lah sebab tu dia cakap cam tu..

Kalau aku jadi perempuan pakai tudung , aku memang bagi wrestling taekwando tali pinggang merah dah ni. Bukan setakat penampar. Dah kena terajang. Tapi itu kalau aku desperate. Kalau masih waras. Aku menjerit mintak tolong kata ada orang terlepas dari Tanjung Rambutan. Itu aku ..

Kalau aku jadi perempuan freehair , aku tinggal je jantan tu .. Tak guna betul. Idak pon aku kenakan jantan tu cukup-cukup .. HAHA .. ketawa jahat.. Just joking. Buat apa simpan useless man. Buat malu je nak bergaduh di khalayak ramai because of that useless boy .. grrrrr 

Wahai kaum hawa , mana perginya sifat ketimuran mu itu ? Walaupun aku ni suka sangat buli budak lelaki , tak delah sampai bergaduh cam tu .. * apa kaitannya ? Aku tak dapat catch up that statement

Abaikan .. Just ingat anda itu perempuan. Agaknya kalau Alexander ni cari lain.. Aku nak belasah tak makwe dia ? haha .. Cuba teka !!

Aku ........ aku ..... akan cari Shinichi Kudho . Apa nak heran .. Tak luak pon ..

See you in next entri



Thanks For Reading

No comments: